Током нове школске године, која је почела данас, циљ је да се у школама још више негује дијалог, разумевање различитости и емпатија.
Прошле године школе су добиле упутства о томе како треба да изгледа први месец рада након трагедије у школи „Владислав Рибникарˮ, па се и ове године, такође, сугерише да се први радни дан почне дијалогом наставника и ученика о томе како је протекао распуст, а не одмах провером знања, и да се тек онда крене по програмима које смо усвојили и које ћемо читаве године евалуирати.
Према најавама, у овој школској години, кроз нови информациони систем Здравитас пратиће се моторне активности ђака од трећег разреда до краја средње школе како би се на време уочиле и отклањале евентуалне неправилности код деце.
У сарадњи са Министарством унутрашњих послова, наставиће се са програмом „Заједно и безбедно кроз детињствоˮ у циљу подизања нивоа знања деце о безбедности, ватрогасци и полицајци ће кроз радионице и дијалоге упознати децу са потенцијалним ризичним ситуацијама у циљу повећања њихове безбедности у школи и на путу до ње.
Ове године планирано је да се кроз мултисекторске приступе и међупредметне активности подиже ниво знања ученика из области менталног и репродуктивног здравља.
Трудићемо се да дијалог, разумевање различитости, емпатија и даље буду неговани и да буду један од циљева наставника и деце. Посебно ће нам бити важно да кроз отворене родитељске састанке приближавамо ставове родитеља и наставника како би деца имала јединствене поруке за своје одрастање, нагласила је министарка просвете Славица Ђукић Дејановић.